آی سی اِن دی> شبکه، گرافیک، وب

آموزش سیسکو، شبکه وایرلس، گرافیک، فتوشاپ، طراحی وب، Network+, CCNA, CWNA, HTML, CSS

آی سی اِن دی> شبکه، گرافیک، وب

آموزش سیسکو، شبکه وایرلس، گرافیک، فتوشاپ، طراحی وب، Network+, CCNA, CWNA, HTML, CSS

دانلود قالب وبلاگ فیروزه - ویژه ی انتشار تصاویر عریض

نام: فیروزه

رنگ: فیروزه ای

عرض کل: ۱۰۰۰ پیکسل

عرض متن: ۱۰۰۰ پیکسل

سازگار با Firefox و IE نسخه 7 به بالا

طراحی شده برای سرویس قدرتمند بلاگ اسکای


در قالب فیروزه از حداکثر فضا برای متن استفاده شده و می توان در آن تصاویری با عرض 1000 پیکسل منتشر کرد، منوهای مختلف در بالای این قالب تک ستونه در فضای نسبتا کوچکی جای داده شده و فضا را برای متن بازتر کرده اند، اگر نمی خواهید در انتشار تصاویر با محدودیت عرض مواجه شوید، این قالب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود!

این قالب برای کسانی که میخواند وبلاگ شلوغی داشته باشند گزینه ی دلپسندی نخواهد بود!

در صورت استفاده از قالب فیروزه به تنظیمات عمومی وبلاگ خود رجوع کرده و "تعداد عنوان یادداشت" را  1  تعیین نمایید!


قالب فیروزه به علت بهره گیری از CSS و استفاده از تصاویر کم حجم، سریع بوده و برای مخاطبین ایرانی که اکثرا با سرعت خیلی کم به اینترنت متصل می شوند مناسب است!



دانلود قالب اصلی


دانلود قالب نظرات


مشاهده سایر قالب ها




نمای قالب در نمایشگرهای عرض 1024


قالب وبلاگ فیروزه






نمای قالب در نمایشگرهای عرض 1366


قالب وبلاگ فیروزه

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا 1389/10/11 ساعت 11:57 ق.ظ

واسه عکس فوق العادست...

سلام دوست عزیز
من یکی از وبلاگ های لینک شده به وب Micrsoft-focus هستم می خواستم تمایل خودم و برای لینک شدن با شمارو هم ابراز کنم اگر امکانش هست من و با Microsoft Corporation لینک کنید و به من هم اطلاع بدید تا شمارو لینک کنم .
متشکرم

صادق 1389/10/18 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.p30kadeh.blogfa.com

با سلام
خواستار تبادل لینک با شما هستیم
در صورت تمایل مارا لینک کنید و با ما تماس بگیرید
با تشکر

صادق 1389/10/19 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.p30kadeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شما با افتخار لینک شدید
اگر نظری یا انتقادی داشتید با ما تماس بگیرید .
با تشکر p30kadeh

واقعا عالیه
تمام قالب هات عالی هستن
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد